divendres, 28 de juny del 2013

Gelats!!!

Jo pensava que com l'hivern fa tant de fred a Corea els estius serien fresquets, però pel que sembla fa una xafogor infernal. Per sort hi ha supermercats amb gelats per tot arreu i normalment són barats costant 1000 o 500 wons (1000 wons = 70 cèntims). 

El meu gelat preferit és un de 500 wons de 'dulce de leche. Però he trobat alguns força estranys. Cal destacar, entre els que he provat, el gelat en ampolla i el gelat en condó...

Gelat en ampolla.
Mentre toquetejava els gelats per veure quin agafava vaig notar un tacte estrany i, per variar, vaig agafar-lo per veure que era. Al obrir-lo em vaig trobar amb una ampolla de plàstic plena de gelat de xocolata. S'ha d'anar prement per a que vaig sortint, cada vegada més fàcilment al anar-se desfent.
 
Com va ser una experiència estranya (tot i que el xocolata estava bo) vaig decidir no comprar-me'l més, però clar, vaig trobar la versió Barça i vaig caure de nou.

Gelat en condó.
Em va passar el mateix un altre cop. Rebregant els gelats per veure quin pillava vaig notar un estrany, com si fos una gominola gelada pel tacte que tenia. Així que cap a tastar-lo! Al obrir-lo em vaig trobar amb un condó ple de xocolata...
El primer que vaig pensar va ser: i això com s'obra? Al veure les instruccions de consum vaig veure que s'havia de tallar la punta... Qui no porta unes tisores al damunt per si ha de menjar-se un gelat en condó! Vaig començar a mossegar la punta fins que li vaig fer un foradet. Però al haver estar toquetejant tota la estona per obrir-lo s'havia desfet una mica i va començar a sortir el xocolata sense parar per la pressió del condó. Vaig haver d'estar llepant-lo sense parar fins que es va acabar, pel que la experiència entre això i la vergonya aliena de tenir un condó a la meva boca, va ser psicològicament dura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada