dijous, 12 de setembre del 2013

NOREBANG 노래방 (Karaoke coreà)

El meu amic David (Salvem lo Cabanyal!) em va dir que vindria al setembre el seu nebot a Seül, a veure si volíem quedar. I el passat diumenge vam quedar Luís, la seva companya Anne (una filipina ben simpàtica) i jo.

Després de per fer un parell de birres i xerrar una mica, vam anar a petició de Anne a un karaoke coreà. NOREBANG 노래방!!!

Era la primera vegada que hi anava i va ser una experiència ben divertida. El catàleg de cançons era extens i hi havia cançons en anglès, coreà, xinès i japonès (endivineu quin vam triar per totes les cançons). Jo vaig cantar Nirvana, Korn, Metallica,...
El comandament era... bueno, millor mirar la foto. Sembla que hagis de conduir una nau espacial. I fins i tot hi havia panderetes!!!
S'ha de dir que al dia següent va començar a ploure i així s'ha tirat tres dies jajajajaj.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada