divendres, 3 de maig del 2013

Refrescs! (1)


Aquí moltes coses normals són ‘una aventura’ al combinar la falta de coneixement de l’idioma amb la total diferència respecte al que conec. Així, per exemple, per anar a menjar deambulo una bona estona mirant pels restaurants (sort que està ple) fins que veig algun que per tenir fotografies amb els preus puc minimitzar el factor sorpresa (perquè sorpreses he tingut tant amb el preu com amb el menjar). Això de deambular cada cop menys, doncs començo a conèixer com es diuen i s’escriuen alguns plats, però al principi em tirava una bona estona cercant, i també perquè de quant en quant arriscar mola (sort que m’agrada tot).

Una altra cosa bastant  graciosa és anar a comprar al supermercat, doncs vaig amb la intenció de comprar milers de coses i surto amb les mans quasi buides per no conèixer ni saber identificar més que un 10% de les coses (amb menció especial al tema salses!).

Amb una cosa que m’he posat a tafanejar als supermercats és amb les begudes. Hi ha gran quantitat de begudes totalment diferents i sempre que hi vaig agafo alguna per tastar. Aquí presento alguns exemples.

Vitae 500. Beguda de vitamina C. Això ho anuncien com una beguda energètica. L’ampolla és bastant petita (120ml) i de vidre i és una beguda barata. Té gust de xarop i no dels bons, com una mena de Red Bull esbravat amb gust final a ginseng amarg . Vaig comprar dues ampolles la primera setmana i la segona encara està a la nevera, per a que us feu una idea de lo fan que m’he fet.











Refresc de raïm (i no és ni vi ni most). Beguda dolça amb bon gust afruitat, però el raïm no el noto gaire. Està bona.















Beguda de brot de pi. Aquesta quan la vaig veure la vaig pillar ipso facto, doncs algo així no podia deixar de tastar-ho.  Si voleu saber a que té gust agafeu unes fulles de pi ben carregadetes de resina, poseu-vos-les a la boca i mastegueu. Haveu imaginat bé, no està gens bo. No enganya gens ni mica, té gust al que diu. I no decepciona gens ni mica, està tan dolent com sembla. He vist gent pel carrer més d’una vegada bevent això, pel que suposo que té un bon èxit.










Milkis. Uff, difícil d’explicar. Seria soda (Sprite) amb llet. El color és bastant sospitós del que espera al sabor (s’assembla a un xarop de calci que bevia quan era petit). Una i no més! Com diu en anglès: ‘una nova sensació de beguda de soda’ però els hi ha faltat dir que la sensació no és gaire agradable, jijiji. També he vist bastanta gent bevent això pel carrer, i és lo pitjor, perquè t’esperes que estigui bo...


Refresc de préssec. Aquesta té un bon gust a préssec de veritat i és molt refrescant. M’agrada i me l’he comprat vàries vegades. També ho he vist bastant pel carrer.














He deixat la millor pel final, doncs és la meva favorita. Beguda d’ÀLOE VERA. La primera vegada que la vaig veure la vaig agafar amb desconfiança i la vaig tastar amb expectativa bastant negativa i em va sorprendre doncs està boníssima! A més porta trossos d’àloe vera de veritat i és molt refrescant i dolça.













Hi ha una gran quantitat més de begudes estranyes. Continuaré investigant i ja aniré explicant el que trobo (algunes prometen de veritat).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada